אישור אזרחות ישראלית

תהליכי אישור אזרחות ישראלית – למי מגיע להיות אזרח בישראל

איך לקבל אזרחות ישראלית  – החלום להיות ישראלי
ישנם הרבה אנשים שנולדו וחיים בישראל, אך אינם נחשבים לאזרחיה. יש לא מעט אזרחים זרים שמעוניינים באזרחות בישראל מטעמים שונים (הומניטריים, נישואים לישראלי ועוד)
כולנו צופים בחדשות ורואים, למשל, את מאבקם של ילדיהם של העובדים הזרים, שנולדו בארץ, ורוצים אישור אזרחות ישראלית כדין.

רבים שואלים את עצמם איך לקבל אזרחות ישראלית. זוהי אינה שאלה פשוטה, ואין עליה רק תשובה אחת.
הסוגיה של אישור אזרחות ישראלית, מורכבת וישנם מספר תנאים שצריכים להתמלא על מנת שאדם שאינו נחשב לישראלי מתוקף חוק השבות, יוכר כאזרח ישראלי על ידי שלטונות החוק.

על מנת להשיג אישור אזרחות ישראלית יש להיות זכאי ראשית לאזרחות ישראלית חוקית ובתוקף, ולאחר מכן למלא את דרישות משרד הפנים, שיכולות להיות מגוונות (תלוי במורכבות המקרה הספציפי), ולאחר סיום התהליך ניתן לקבל אישור תקף על היותכם אזרחים בישראל כדין.

עו"ד דוד אנג'ל עוסק שנים רבות בטיפול בתושבים זרים או בילידי הארץ שמבקשים להפוך לאזרחים ישראלים, וגם הם שואלים את כיצד פועלת אישור אזרחות ישראלית ואיך ניתן לקבל זכאות לה. מדובר כאמור בתהליך המבוצע מול משרד הפנים ורשויות ההגירה הישראליות.

עו"ד דוד אנג'ל ואנשי משרדו בקיאים בכל הניואנסים ובדרישות השונות של החוק בישראל, שקובעות מיהו אזרח ישראל ומי רשאי באישור אזרחות ישראלית.

איך אפשר להתחיל בהליכי אישור אזרחות ישראלית – מי הוא ישראלי ומי לא

חוק השבות משנת 1950 קבע, מי רשאי לקרוא לעצמו אזרח ישראל ומי שאינו נחשב לכזה. העיקרון היה , שלכל יהודי הזכות לעלות לישראל ולקבל מעמד של אזרח. בשנת 1970, החוק תוקן וההגדרה הורחבה למי שבשורשיו המידיים, אחד מסביו או מי שבן זוגו יהודי , נכד או בן של יהודים. מאז קיימת השאלה, מי הוא יהודי.

אז השאלה , של איך לקבל עורך דין אזרחות ישראלית, לגבי מי ששורשיו יהודיים, הייתה די ברורה. הנושא מקבל תפנית כשמדובר בשאלה איך לקבל עורך דין אזרחות ישראלית, כשאינך יהודי ובשורשייך אין זכר ליהדות או ליהודים.

משרדו של עו"ד דוד אנג'ל, מגיש סיוע משפטי ומטפל במי שמבקש להפוך לאזרח ישראלי, אך אין הוא משתייך לדת היהודית.

איך להתחיל באישור אזרחות ישראלית – מי שנולד בארץ ואינו נחשב לאזרח ישראלי
קיימים מקרים רבים של תושבים שנולדו בארץ אך אינם נחשבים לאזרחיה, ועל ידי הליך משפטי, הם מבקשים להפוך להיות לישראלים מן המניין. כאן השאלה , איך לקבל אזרחות ישראלית, מקבלת פן נוסף, של מי הוא ישראלי, אפילו אם הוא נולד בארץ, אך הוא עדיין אינו נחשב לאזרח ישראלי בפני החוק.

משרדו של עו"ד אזרחות ישראלית דוד אנג'ל, מטפל במקרים שבהם אדם שנולד בארץ אינו נחשב לאזרח המדינה. במקרים אלה, ישנם מספר תנאים שאם הפונה יעמוד בהם, קיימת אפשרות גבוהה, שהוא יהיה רשאי לקבל אזרחות ישראלית.

צרו עמנו קשר בכל עת ונשמח לסייע לכם בתהליך קבלת האישור ו/או ייצוג בהליכים לקבלת האזרחות בישראל.

מה מספרים הלקוחות שלנו

נעה צדיק
נעה צדיק
2021-08-22
תותח!!
תום רז
תום רז
2021-06-07
צוות המשרד נתן מענה מיידי ואדיב לשאלות שלי! המון תודה
erez rrr
erez rrr
2021-06-07
שירות מצויון. שירה, את אלופה.
Rute pacheco
Rute pacheco
2021-06-06
אני דוד מג מבת ים מרוצה מאוד מהטיפול של משרד עורכי דין דוד אנג'ל ועובדיו המסורים עם יחס יוצא מהרגיל מומחים בהגשת כל המסמכים הנחוצים למשרד הפנים ובהצגת המסמכים בזמן ולעמוד מולם במקצועיות בתודה ובכבוד רב דוד .מ
Shulamit Avraham
Shulamit Avraham
2021-04-22
תודה על שירות מצויין ומהיר, ובמיוחד לשירה שמאוד אכפת לה ונותנת שירות מכל הלב. ממליצה בחום
Канал ПозитиФФчик
Канал ПозитиФФчик
2021-04-13
מאוד ממליצה!! התקשרתי אם שאלה ותוך דקה נתנו לי מענה והסבירו מה עלי לעשות. תודה רבה לכם!
braa esa37
braa esa37
2021-02-12
מומלץ בחום.