נישואים אזרחיים וביטולם – עורך דין נישואים אזרחיים

נישואים אזרחיים מהווים פיתרון אידיאלי לזוגות אשר רוצים לבוא בברית נישואים, אך לא רוצים לעשות זאת על ידי מוסד הרבנות בישראל, אלא באופן פרטי, מסיבות שונות.

במדינת ישראל, שהינה מדינה דתית ישנה האפשרות להינשא בנישואין אזרחיים, אך רק בתנאים מסוימים ומוגדרים בלבד, שלא כמו מדינות אחרות ברחבי העולם שבהן פשוט יותר לעשות זאת, ללא כל פרוצדורה משפטית המעורבת.
על כן, אם ברצונכם להינשא בנישאים אזרחיים, רצוי שתפנו לעורך דין המתמחה בתחום הנישואים האזרחיים ויוכל לסייע וללוות אתכם לאורך כל הדרך, עד לקיום המטרה המיוחלת – חתונה אזרחית. משרד עורכי דין נישואים אזרחיים דוד אנג'ל, מתמחה ומוביל בתחום הנישואים האזרחיים ומעניק שירות מקצועי ומהיר בכל סוגי ההליכים המשפטיים. 

למי מתאימים נישואים אזרחיים:

  • זוגות בני דת שונה – זוגות אשר כל אחד מבני הזוג בעל דת שונה שהרבנות בישראל, הרי לא מאפשרת קיום חתונה דתית במצב שכזה.
  • בני זוג חד מיניים – זוגות חד מיניים שלא יכולים מבחינה הלכתית להינשא ברבנות.
  • אידאולוגיה – זוגות אשר מעדיפים שלא להתחתן בטקס דתי ברבנות מבחינה אידאולוגית.
  • פסולי חיתון – כל סיבה הלכתית שהיא שמונעת מבני זוג להינשא ברבנות.


    לייעוץ מקצועי מעו"ד דוד אנג'ל, העוסק בתחום בהצלחה מזה 20 שנה, התקשרו עכשיו ל- 072-2160056,
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    ביטול נישואים אזרחיים:

    הליך ביטול נישואים אזרחיים נקרא "התרת נישואים". כאשר מדובר בהתרת נישואים של בני 2 דתות שונות, ההליך מסתבך. בבסיסו, הותקן בשנת 2005 תיקון עמוק בחוק התרת נישואין. שמו שונה בפועל ל"חוק השיפוט בענייני התרת נישואין (מקרים מיוחדים וסמכות בין-לאומית)", תשכ"ט-1969 (להלן – החוק המתוקן להתרת נישואין). על פי חוק זה, הבקשות להתרת נישואין של בני זוג מעורבים לא יוגשו עוד לנשיא בית המשפט העליון אלא לבית המשפט לענייני משפחה.

    לחצו כאן למאמר המלא אודות התרת נישואים אזרחיים.

    הסכמי ממון

    רבים נוטים לחשוב כי הסכמי ממון ניתנים רק לזוגות נשואים בנישואים דתיים, אך בפועל הסכמי ממון מתאימים לכל זוג שחי יחד ורוצה לשים גבולות והגדרות מראש, במידה והחבילה תתפרק – בפרט בנישואים אזרחיים.
    אם החלטתם להינשא בנישואים אזרחיים, חשוב שתפנו אל עורך דין מתמחה ומיומן, אשר יערוך לכם הסכם ממון בצורה הטובה ביותר. במדינת ישראל, כאשר בני זוג החיים יחד נפרדים/מתגרשים, חלוקת רכושם המשותף יתחלק שווה בשווה בין השניים, גם אם צד אחד בלבד דאג להכנסה ו/או הגיע עם רכוש רב יותר מן השני.
    בהסכם הממון, במסגרת הנישואים האזרחיים, ייקבע באופן חד וחלק מה שיקרה לרכוש המשותף, במידה ויגיעו למצב של פקיעת הנישואין.  הסכם ממון משמש כמעין עוגן כלכלי לבני הזוג ובאמצעותו הם יכולים להבטיח כי הרכוש יתחלק על פי ההחלטה הראשונית שמצויה בהסכם הממון בלבד.

    עורך דין נישואים אזרחיים – דוד אנג'ל

    משרד עורכי הדין דוד אנג'ל, מורכב מצוות משפטי רחב ובעל ניסיון עשיר בעולם המשפטים בראשותו של עו"ד דוד אנג'ל המוביל את הטיפול בתיקים, לרבות תחום דיני משפחה ונישואים אזרחיים בישראל. למשרד למעלה מ-20 שנה של ניסיון פרקטי בהסדרת נישואים אזרחיים (בישראל, ללא יציאה מן הארץ) וכן בביטול נישואים אזרחיים (התרת נישואין, לרבות של בני 2 דתות שונות). נשמח ללוות אתכם ולהעניק לכם סיוע משפטי מניסיונו הרב, זאת בשים דגש לאיכות ולליווי מהיר ומסור, טיפול מקצועי ומתן ייעוץ/ייצוג מתאים בהתאם לנסיבות המקרה.

    זקוקים לסיוע בענייני נישואים אזרחיים, לרבות ביטול נישואים אזרחיים? צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח לסייע לכם.

    מה מספרים הלקוחות שלנו

    נעה צדיק
    נעה צדיק
    2021-08-22
    תותח!!
    תום רז
    תום רז
    2021-06-07
    צוות המשרד נתן מענה מיידי ואדיב לשאלות שלי! המון תודה
    erez rrr
    erez rrr
    2021-06-07
    שירות מצויון. שירה, את אלופה.
    Rute pacheco
    Rute pacheco
    2021-06-06
    אני דוד מג מבת ים מרוצה מאוד מהטיפול של משרד עורכי דין דוד אנג'ל ועובדיו המסורים עם יחס יוצא מהרגיל מומחים בהגשת כל המסמכים הנחוצים למשרד הפנים ובהצגת המסמכים בזמן ולעמוד מולם במקצועיות בתודה ובכבוד רב דוד .מ
    Shulamit Avraham
    Shulamit Avraham
    2021-04-22
    תודה על שירות מצויין ומהיר, ובמיוחד לשירה שמאוד אכפת לה ונותנת שירות מכל הלב. ממליצה בחום
    Канал ПозитиФФчик
    Канал ПозитиФФчик
    2021-04-13
    מאוד ממליצה!! התקשרתי אם שאלה ותוך דקה נתנו לי מענה והסבירו מה עלי לעשות. תודה רבה לכם!
    braa esa37
    braa esa37
    2021-02-12
    מומלץ בחום.