אשרת עבודה לעובדים זרים

אשרת עבודה לעובדים זרים – כיצד ניתן ויזת עבודה בישראל

אשרת עבודה לעובדים זרים – לפעמים זה הולך מהר
קיימת סברה אצל אנשים רבים, שהדרך לקבל אשרת עבודה לעובד זר, היא ארוכה ומפותלת.
אך לא תמיד זה כך. מי שמכין את כל המסמכים הנדרשים מראש, הולך לפי הספר, ולא מנסה לעקוף את המערכת, יכול לקבל תוך זמן קצר, או סביר לפחות, היתר להעסקת עובד זר, עבור עוזר זר שהוא מעוניין להעסיקו.אמנם, ישנם מספר שלבים הכרחיים, שכרוכים בביורוקרטיה רבה, בהשגת מסמכים ואישורים מגורמים שונים, והתקשרות עם חברות כוח אדם ועם גורמים בחו"ל, אך אם מעבירים את הטיפול משרד עורכי דין, מנוסה ומקצועי, הנושא יכול להסתיים תוך זמן קצר.משרד עורכי דין של דוד אנג'ל, הינו משרד עורכי דין מקצועי ובעל ניסיון רב במתן פתרונות והסדרת אשרות שהייה והשגת אשרת עבודה בישראל לעובדים זרים, למי שמבקש להעסיק עובד זר, כעובד סיעודי או בענפים אחרים.
למי מגיעה הזכאות להעסיק עובדים זרים?
מי שמעוניין להעסיק עובד זר לטיפול בקשיש, יוכל להעסיקו אם הוא זה אינו שוהה בבית אבות, או שוהה בבית אבות שאינו מעניק טיפול סיעודי.
אשרת עבודה לעובדים זרים עבור עובד זר שגויס לטיפול בקשיש, תינתן רק במידה וגילו של הקשיש עולה על גיל 67, ואם זו אישה , מעל גיל 64.על תנאים נוספים לזכאות לקבלת עובד זר, אפשר להתעדכן באתר באינטרנט של הביטוח הלאומי.
במשרד עורכי דין של דוד אנג'ל, מטפלים בהסדרת ויזת עבודה בישראל לעובדים זרים, בהתאם לדרישות של משרד הפנים וההיתרים שקיבלו בני משפחתו של הקשיש מהביטוח הלאומי.

אשרת עבודה לעובדים זרים – מומלץ לקבל מידע מוקדם על העובד שצרך להגיע
השגת אישור עבודה לעובד זר, הינו סוף התהליך שמאפשר לעובד הזר להיכנס לתחומי המדינה באופן חוקי. אך, עוד בטרם מתחילים בכל ההליך, מומלץ למשפחה לקבל את מירב הפרטים , ככל שניתן כמובן, על העובד שהם מבקשים לגייסו לעבודה.

גיוס של עובד זר, מתבצע על ידי חברות כוח אדם, שמתמחות בתחום, ואלה מאתרות עובדים זרים שמבקשים לעבוד מחוץ למדינתם, ומביעים רצון להגיע לעבודה בארץ.

בטרם המשפחה מחליטה להעסיק עובד זר, מומלץ לקבל עליו את מירב האינפורמציה.
עו"ד דוד אנג'ל, וצוות משרדו, מטפל בכל השלבים המשפטיים של קבלת אשרות עובדים זרים, מול כל הגורמים הקשורים לנושא.