אישורי עבודה לעובדים זרים

אישורי עבודה לעובדים זרים – כיצד ניתן לקבל אישור עבודה

אישורי עבודה לעובדים זרים – לפעמים זה הולך מהר
קיימת סברה אצל אנשים רבים, שהדרך לקבל אישורי עבודה לעובדים זרים, היא ארוכה ומפותלת.
אך לא תמיד זה כך. מי שמכין את כל המסמכים הנדרשים מראש, הולך לפי הספר, ולא מנסה לעקוף את המערכת, יכול לקבל תוך זמן קצר, או סביר לפחות, אישור עבודה לעובד זר, עבור עוזר זר שהוא מעוניין להעסיקו.

אמנם, ישנם מספר שלבים הכרחיים , שכרוכים בביורוקרטיה רבה, בהשגת מסמכים ואישורים מגורמים שונים, והתקשרות עם חברות כוח אדם ועם גורמים בחו"ל, אך אם מעבירים את הטיפול משרד עורכי דין, מנוסה ומקצועי, הנושא יכול להסתיים תוך זמן קצר.

משרד עורכי דין של דוד אנג'ל, הינו משרד עורכי דין מקצועי ובעל ניסיון רב במתן פתרונות והסדרת אשרות שהייה והשגת אשרות עובדים זרים, למי שמבקש להעסיק עובד זר, כעובד סיעודי או בענפים אחרים.

אישורי עבודה לעובדים זרים – למי מגיעה הזכאות להעסיק עובדים זרים?
מי שמעוניין להעסיק עובד זר לטיפול בקשיש, יוכל להעסיקו אם הוא זה אינו שוהה בבית אבות, או שוהה בבית אבות שאינו מעניק טיפול סיעודי.
אישורי עבודה לעובדים זרים שגויס לטיפול בקשיש, יינתן רק במידה וגילו של הקשיש עולה על גיל 67, ואם זו אישה , מעל גיל 64.

על תנאים נוספים לזכאות לקבלת עובד זר, אפשר להתעדכן באתר באינטרנט של הביטוח הלאומי.
במשרד עורכי דין של דוד אנג'ל, מטפלים בהסדרת אישורי עבודה לעובדים זרים, בהתאם לדרישות של משרד הפנים וההיתרים שקיבלו בני משפחתו של הקשיש מהביטוח הלאומי.

אישורי עבודה לעובדים זרים – מומלץ לקבל מידע מוקדם על העובד שצרך להגיע
השגת אישור עבודה, הינו סוף התהליך שמאפשר לעובד הזר להיכנס לתחומי המדינה באופן חוקי. אך, עוד בטרם מתחילים בכל ההליך, מומלץ למשפחה לקבל את מירב הפרטים , ככל שניתן כמובן, על העובד שהם מבקשים לגייסו לעבודה.

גיוס של עובד זר, מתבצע על ידי חברות כוח אדם, שמתמחות בתחום, ואלה מאתרות עובדים זרים שמבקשים לעבוד מחוץ למדינתם, ומביעים רצון להגיע לעבודה בארץ.

בטרם המשפחה מחליטה להעסיק עובד זר, מומלץ לקבל עליו את מירב האינפורמציה.
עו"ד דוד אנג'ל, וצוות משרדו, מטפל בכל השלבים המשפטיים לקבל אישורי עבודה לעובדים זרים, מול כל הגורמים הקשורים לנושא.