אישורי עבודה לעובדים זרים – עורך דין אשרות עבודה

אישורי עבודה לעובדים זרים – כיצד ניתן לקבל אישור עבודה מעו"ד מומחה

קיימת סברה אצל אנשים רבים, שהדרך לקבל אישורי עבודה לעובדים זרים (אשרה המכונה: אשרת ב'1) היא ארוכה ומפותלת.
לא תמיד זה כך. מי שמכין את כל המסמכים הנדרשים מראש בצורה מסודרת, מתועדת ולפי דרישות הרשויות, לא מנסה לעקוף את המערכת בדרכים מסוכנות, יכול לקבל תוך זמן קצר, או סביר לפחות, אישור עבודה לעובד זר, עבור עובד זר, שהאזרח הישראלי מעוניין להעסיקו. מדובר במספר שלבים ביורוקרטיים שצריך לעבור אל מול יחידת ההיתרים, הקונסוליה הישראלית במדינת המוצא, וגורמים נוספים.

במשרד הפנים התהליך בדרך כלל לוקח בסביבות 3 חודשים לטפל בבקשת אישור עבודה, הויזות מאושרות ככלל למשך תקופה של שנה שלמה, כשבהליך נוסף ניתן לבצע הארכה של אשרת העבודה עד לתקופה של 63 חודשים, שהם חמש שנים ושלושה חודשים בסה"כ. קיימים מקרים מיוחדים, אשר בהינתן הצדקה, משרד הפנים מאריך אותן אף מעבר לתקופה זו – הכל בהתאם לנסיבות התיק הספציפי.


    לייעוץ מקצועי מעו"ד דוד אנג'ל, העוסק בתחום בהצלחה מזה 20 שנה, התקשרו עכשיו ל- 072-2160056,
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    אמנם כאמור, אכן ישנם מספר שלבים הכרחיים, שלעיתים כרוכים בביורוקרטיה רבה, בהשגת מסמכים ואישורים מגורמים שונים, והתקשרויות עם חברות כוח אדם ועם גורמים בחו"ל שלעיתים עלולים לעכב את ההליך ולסרבלו, אך מניסיוננו – אם מעבירים את הטיפול למשרד עורכי דין שמנוסה ומקצועי במלאכת השגת האישורים, אזי הנושא יכול להסתיים תוך זמן קצר, בקבלת תשובה חיובית והתחלת העסקת העובדים הזרים אצלכם בעסק/בבית.

    משרד עורכי דין של דוד אנג'ל, הינו משרד עורכי דין מקצועי ובעל ניסיון רב במתן פתרונות והסדרת אשרות שהייה והשגת אשרות עובדים זרים, למי שמבקש להעסיק עובד זר, כעובד סיעודי או בענפים אחרים במשק. אנו מכירים את המטריה על בוריה, מצויים בקשר מקצועי רב-שנים מול הגורמים במשרד הפנים והקונסוליות ברחבי העולם ומסוגלים לזרז את ההליך באופן משמעותי.

    פנו אלינו באחד מאמצעי הקשר, אנו נבחן את המקרה הספציפי שלכם, נבדוק את היתכנות השגת האישור מבחינה משפטית, ומשיינתן האור הירוק נחל בהכנת המסמכים, בדיקת תקינותם, והעברה למסלול מהיר של קבלת האשרה.

    אישורי עבודה לעובדים זרים – למי מגיעה הזכאות להעסיק עובדים זרים?

    ישנה שורה ארוכה של זכאויות להעסקת עובדים זרים בישראל, לדוגמא: עובדים בסיעוד (מאד נפוץ בישראל), מומחים אקדמיים, מומחים שאינם אקדמיים, עיתונאים זרים, ספורטאים, עובדי הייטק – ועוד.

    מי שמעוניין להעסיק עובד זר לטיפול בקשיש, יוכל להעסיקו אם הוא זה אינו שוהה בבית אבות, או שוהה בבית אבות שאינו מעניק טיפול סיעודי.
    אישורי עבודה לעובדים זרים שגויס לטיפול בקשיש, יינתן רק במידה וגילו של הקשיש עולה על גיל 67, ואם זו אישה , מעל גיל 64.

    על תנאים נוספים לזכאות לקבלת עובד זר, אפשר להתעדכן בלחיצה במאמר זה.

    עורך דין אשרות עבודה – דוד אנג'ל

    במשרד עורכי דין אשרות עבודה של דוד אנג'ל, אנו מטפלים בהסדרת אישורי עבודה לעובדים זרים מא' ועד ת', כולל בקשות להארכת היתר קיים, בהתאם לדרישות של משרד הפנים וההיתרים שקיבל האזרח או בני משפחתו (במקרים של עובדים סיעודיים).

    כמובן שמומלץ לקבל מידע מוקדם על העובד שצרך להגיע, שכן השגת אישור עבודה, הינו סוף התהליך שמאפשר לעובד הזר להיכנס לתחומי המדינה באופן חוקי. אך, עוד בטרם מתחילים בכל ההליך, מומלץ לאזרח או למשפחה לקבל את מירב הפרטים, ככל הניתן, על העובד שהם מבקשים לגייסו לעבודה.

    יצוין כי גיוס של עובד זר, מתבצע בד"כ על ידי חברות כוח אדם, שמתמחות בתחום, ואלה מאתרות עובדים זרים שמבקשים לעבוד מחוץ למדינתם, ומביעים רצון להגיע לעבודה בארץ.

    עו"ד אשרות עבודה דוד אנג'ל, וצוות משרדו, ישמח לסייע לכם להשיג את האשרה המבוקשת ולטפל בכל השלבים המשפטיים לקבל אישורי עבודה לעובדים זרים, מול כל הגורמים הקשורים לנושא – במקצועיות ויעילות.

    מה מספרים הלקוחות שלנו

    נעה צדיק
    נעה צדיק
    2021-08-22
    תותח!!
    תום רז
    תום רז
    2021-06-07
    צוות המשרד נתן מענה מיידי ואדיב לשאלות שלי! המון תודה
    erez rrr
    erez rrr
    2021-06-07
    שירות מצויון. שירה, את אלופה.
    Rute pacheco
    Rute pacheco
    2021-06-06
    אני דוד מג מבת ים מרוצה מאוד מהטיפול של משרד עורכי דין דוד אנג'ל ועובדיו המסורים עם יחס יוצא מהרגיל מומחים בהגשת כל המסמכים הנחוצים למשרד הפנים ובהצגת המסמכים בזמן ולעמוד מולם במקצועיות בתודה ובכבוד רב דוד .מ
    Shulamit Avraham
    Shulamit Avraham
    2021-04-22
    תודה על שירות מצויין ומהיר, ובמיוחד לשירה שמאוד אכפת לה ונותנת שירות מכל הלב. ממליצה בחום
    Канал ПозитиФФчик
    Канал ПозитиФФчик
    2021-04-13
    מאוד ממליצה!! התקשרתי אם שאלה ותוך דקה נתנו לי מענה והסבירו מה עלי לעשות. תודה רבה לכם!
    braa esa37
    braa esa37
    2021-02-12
    מומלץ בחום.