נישואים לבן זוג זר

אחד מן התחומים הקשים יותר להתמודדות באופן פרטי, הוא נישואים לבן זוג זר ולאחר מכן הסדרת מעמדו של בן הזוג הזר כדין במדינה, הליך אשר מתנהל מול משרד הפנים בארץ. על כן, יש להיעזר בעורך דין מיומן ובעל ניסיון בתחום, שיסייע בכל הנוגע לתחום בצורה המקצועית והחכמה ביותר, ולא לעבור את התהליך באופן עצמאי.

על מנת שנישואים לבן זוג זר בישראל יאפשרו הסדרת מעמד לבן הזוג שמוצאו בארץ זרה, יש לעמוד בכללים שמציב משרד הפנים, החל מהגשת הבקשה הראשונית, דרך שורת המבדקים והראיונות שעורך משרד הפנים בדבר כנות הקשר ויציבות היחסים שבין בני הזוג, ועד להשגות בדבר מהות האשרה (תושב קבע / אזרח ישראלי). נישואים לבן זוג זר סוללים, במקרים לא מעטים, את הדרך לקבלת מעמד של קבע בישראל ולבניית חיי זוגיות יציבים במדינה.

נישואים לאזרח זר / לאזרחית זרה (ללא אזרחות ישראלית) טומנות שורה של אתגרים לאזרחי ישראל המעוניינים לקיים את הקשר הזוגי שלהם עם האזרח/ית הזר/ה בתחומי מדינת ישראל ולעשות זאת כחוק. משרד הפנים במקרים רבים אינו שש לסייע במשימה זו – להיפך, הוא נוטה להערים קשיים ולבחון את הזוגיות בזכוכית מגדלת על מנת לוודא כי מדובר ביחסים כנים.

משרד עורכי דין דוד אנג'ל מתמחה בתחום אזרחות ישראלית לאזרחים זרים (בפרט בני זוג זרים של ישראלים) ומטפל בהסדרה של אשרות מכל הסוגים (אשרת קבע, אשרה זמנית וכיוב'), תוך טיפול בנושא קליטת אזרחים זרים מול משרד הפנים, משטרת ההגירה ומשרד התמ"ת. למשרד מומחיות מיוחדת בענייני נישואים וזוגיות של ישראלים עם בן זוג זר – הסדרת המעמד של הזר בישראל והתנהלות מקצועית מול כל גורמי משרד הפנים כאמור.

במהלך הטיפול בכל תיק, צוות המשרד משלב פניות משפטיות והגשה של עתירות מנהליות אל מערכות המשפט, תוך מתן מענה משפטי מהיר ונקודתי בנושא אשרת ויזה, מעמד חוקי בישראל ועוד, עד להסדרת מעמד לבן הזוג הזר בישראל.

נישואים לאזרח זר / לאזרחית זרה (ללא אזרחות ישראלית) טומנות שורה של אתגרים לתושבי ישראל המעוניינים לקיים את הקשר הזוגי בתחומי מדינת ישראל ולעשות זאת כחוק.


    לייעוץ מקצועי מעו"ד דוד אנג'ל, העוסק בתחום בהצלחה מזה 20 שנה, התקשרו עכשיו ל- 072-2160056,
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    שירותי המשרד – נישואין לבן זוג זר

    • משרד עורך דין דוד אנג'ל מטפל, במקרים בו הדבר נדרש, בעריכת מסמכים ובקשות להיתרי עבודה עבור עובדים זרים המתנהלים מול משרד התמ"ת, של עובדים זרים המגיעים לארץ.
    • עריכת מסמכים בכדי ייצוג מלא בבתי דין למשמורות, ומתן הגנה לזרים העומדים לפני גירוש.
    • קבלת אשרת שהייה ואזרחות של ילדי העובדים הזרים שנולדו בארץ.
    • בקשות וקבלת אישור ביקורים של אורחים מחו"ל.
    • קבלת אשרות/ויזות כניסה לישראל מסיבות שונות, לרבות מכוח נישואים/חיים משותפים.
    • סיוע בקבלת אזרחות ישראלית לבן זוג זר הנישא לישראלי.
    • ליווי ואשרה של נישואים לבן זוג זר של בן משפחה מבוגר החי בחו"ל, כאשר ילדם הינו אזרח ישראלי ורוצה לסעוד את בן המשפחה בארץ.
    • פנייה, ערעורים והגשת עתירות מנהליות כנגד החלטות שונות שהתקבלו במשרד הפנים, כולל לבית הדין המיוחד לעררים.
    • הגשת בקשות לפליט מדיני, לרבות ייצוג מול הרשויות המתאימות.
    • משרד עו"ד דוד אנג'ל מטפל בהוצאת אישורי עבודה למעסיקים המעוניינים בהעסקת עובדים זרים.
    • עיכוב וביטול גירוש של אזרחים זרים ו/או עובדים זרים מישראל.
    • נישואים לבן זוג זר של אזרחים ישראלים שהתגרשו טרם השלמת תהליך קבלת האזרחות.
    משרדנו, משרד עורכי הדין דוד אנג'ל, מורכב מצוות משפטי מיומן ובעל ניסיון עשיר בעולם המשפט המנהלי-חוקתי, לרבות תחום הסדרות נישואים לבני זוג זרים לאחר ו/או נישואים לבן זוג זר בישראל, וישמח ללוות אתכם ולהעניק לכם סיוע משפטי מניסיונו הרב, זאת בשים דגש לאיכות ובליווי מהיר ומסור, ובטיפול מקצועי ויעיל וייתן יעוץ מתאים ומענה לכל פניותיכם.
    צרו עמנו קשר בכל עת – ונשמח לשרת אתכם נאמנה.

    מה מספרים הלקוחות שלנו

    נעה צדיק
    נעה צדיק
    2021-08-22
    תותח!!
    תום רז
    תום רז
    2021-06-07
    צוות המשרד נתן מענה מיידי ואדיב לשאלות שלי! המון תודה
    erez rrr
    erez rrr
    2021-06-07
    שירות מצויון. שירה, את אלופה.
    Rute pacheco
    Rute pacheco
    2021-06-06
    אני דוד מג מבת ים מרוצה מאוד מהטיפול של משרד עורכי דין דוד אנג'ל ועובדיו המסורים עם יחס יוצא מהרגיל מומחים בהגשת כל המסמכים הנחוצים למשרד הפנים ובהצגת המסמכים בזמן ולעמוד מולם במקצועיות בתודה ובכבוד רב דוד .מ
    Shulamit Avraham
    Shulamit Avraham
    2021-04-22
    תודה על שירות מצויין ומהיר, ובמיוחד לשירה שמאוד אכפת לה ונותנת שירות מכל הלב. ממליצה בחום
    Канал ПозитиФФчик
    Канал ПозитиФФчик
    2021-04-13
    מאוד ממליצה!! התקשרתי אם שאלה ותוך דקה נתנו לי מענה והסבירו מה עלי לעשות. תודה רבה לכם!
    braa esa37
    braa esa37
    2021-02-12
    מומלץ בחום.